Procedura reklamacji
W związku ze szczególną dbałością o jakość świadczonych przez nas usług szkoleniowo–doradczych oraz w trosce o dobro naszych Klientów informujemy, że:
- Każdy zamawiający ma prawo do złożenia skargi lub reklamacji dotyczących jakości naszych usług szkoleniowo-doradczych, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.
- Skargi i reklamacje można składać w nastęujący sposób:
- pisemnie listem poleconym na adres: Ośrodek Edukacji PUBLICO, ul. Księcia Warcisława I 20c/2, 71-667 Szczecin,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: szkolenia@publico.edu.pl,
- osobiście w naszym biurze znajdującym się w Szczecinie, przy ul. Warcisława 20c/2, w godzinach pracy biura: od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 15.30.
- Pismo zawierające skargę lub reklamację powinno zawierać następujące informacje:
- dane kontaktowe zgłaszającego skargę lub reklamację, tj. imię, nazwisko lub nazwa podmiotu, adres, e-mail oraz numer telefonu,
- nazwę i datę usługi oraz imię i nazwisko nauczyciela, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie,
- opis przedmiotu reklamacji oraz uzasadnienie reklamacji.
- Ośrodek Edukacji PUBLICO zastrzega sobie termin 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie skargi lub reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających – czas rozpatrywania skargi lub reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni kalendarzowych.
- Ośrodek Edukacji PUBLICO zastrzega sobie prawo do pozostawienia skargi lub reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli skarga lub reklamacja została złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszej procedury.
- Możliwe formy rekompensaty:
- zniżka 20% na kolejne szkolenie,
- otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych,
- zwrot części lub całości kosztów związanych z usługą.
- Pozostałe kwestie dotyczące skarg lub reklamacji normowane są przez Kodeks Cywilny, o ile umowa między stronami, tj. między zamawiającym a Ośrodkiem Edukacji PUBLICO nie stanowi inaczej.